​Undervisning og teoritimer

Teoriundervisning med fokus på eleverne

​Ubegrænset undervisning for alle elever

Det er ikke lige nemt for alle at bestå en teoriprøve, når du skal til at tage kørekort. Det ved vi godt hos Q Køreskole. Derfor får du alle de teoritimer hos os, som du har brug for forud for din teoriprøve.

Vores elever kommer både fra bl.a. Amager, Christianshavn, Dragør og Kastrup, og der er også plads til dig på holdet.

Teoriundervisningen varetager de faste kørelærer, så i teorilokalet vil du møde enten Hammzeh eller Ibrahim. Vi lægger begge vægt på et godt samarbejde med vores elever og går meget op i, at elevernes behov er i fokus. Desuden tilbyder vi også et færdselsrelateret førstehjælpskurus.

Fysisk teoriundervisning og teoritest

For os er den fysiske teoriundervisning i teorilokalet vigtig, for der vil altid dukke spørgsmål op til de videoer, der danner grundlag for teoriundervisningen. Vi er der netop for at forklare, uddybe og hjælpe, så du som elev forstår, hvad der er det rigtige valg i de forskellige situationer.

Du er også velkommen til at bede om mere materiale, hvis du har brug for det – vi er her for at få dig i mål.

Undervejs i undervisningen laver vi også løbende evalueringer og teoritests. På den måde kan vi nemlig vurdere, hvor du ligger i forhold til prøverne, og om du er klar til at komme til teoriprøve.

Og vores tests giver også dig selv et klarere indtryk af, om du er klar til prøven. Det giver dig et fingerpeg, om du skal have flere timer eller øve mere på teorien derhjemme.

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Q køreskole

Kastrupvej 324, 2770 Kastrup