​Lær mere om køreskolen her

Hvorfor Q Køreskole?​

Hos Q køreskole får du en kvalitetsrig undervisning med erfarne kørelærere der sætter din og andres sikkerhed højt.

Vi er 3 kørelærer der elsker vores job og sætter en stor ære i at uddanne vores elever til dygtige og ansvarsfulde bilister.

​Vi tror på at pædagogik, tålmodighed og kommunikation er vejen frem til kørekortet. Vores læringmiljø er desuden præget af opmuntring, hyggelige stunder og smil.

Hos Q køreskole har vi fokus på den enkelte elev og vi bestræber os efter at yde den bedste service for lige netop dig. Hvordan gør vi det i praksis?
Vi er fleksible og skræddersyer forløbet så den passer til dig.

Er du studerende, forældre eller har et fuldtidsjob retter vi undervisningen efter det f.eks. ved at køre i weekender og aftener.

Vi tror på at en god og grundig start er en forudsætning for, at du kan klare dig bedst muligt igennem forløbet.

Derfor tilbyder vi en gratis og uforpligtende introduktionsaften, hvor vi gennemgår forløbet fra du starter med kørekortet til du får det udleveret i hånden.​