​Har du mistet dit kørekort og skal have det generhvervet?

​Vi hjælper med generhvervelse af kørekort

​Med os kommer du sikkert på vejen igen

Der kan være mange grunde til, at du har mistet kørekortet. Det kan være efter en overtrædelse af hastighedsbegrænsningerne eller efter ubetinget frakendelse efter spirituskørsel.

Uanset årsagen sørger vi hos Q Køreskole for, at du kan bestå den kontrollerende køreprøve og få dit kørekort tilbage.

Den kontrollerende køreprøve består af en teoriprøve og en praktisk køreprøve. Du kan først få dit kørekort tilbage, når begge prøver er bestået.

Hvis du ønsker generhvervelse af kørekort, er vi det helt rigtige valg. Vores elever kommer fra både Amager, Kastrup, Dragør og Christianshavn – og vi har faste priser på generhvervelse af kørekort.

Hvad koster generhvervelse af kørekort?

Hos os har vi lavet et fast tilbud på generhvervelse af kørekort. Vores pris er:

3.999 kr.

Inkluderet i prisen får du ubegrænset teori, det nødvendige undervisningsmateriale og to kørelektioner på hver 45 minutter sammen med en af vores dygtige kørelærere.

Vi hjælper dig også gerne med genbestilling af kørekort, og det er muligt at få undervisning og køretimer i weekenderne, hvis du har behov for det.

Kontakt i dag for vores generhvervelsespakke

Der er som oftest ingen krav om, at du skal modtage undervisning forud for den kontrollerende køreprøve.

Men vi anbefaler på det kraftigste, at du øver teori og tager et par køretimer på forhånd. Det øger dine chancer for at bestå prøven og sikrer generhvervelse af kørekortet hurtigst muligt, så du igen kan få din frihed.

Vi står klar til at hjælpe med at besvare alle dine spørgsmål til at få kørekortet tilbage. Du skal blot ringe til os, og så finder vi en løsning sammen, der passer til dig.